Jeugdteam Diemen 1 kampioen in de 5e klassediemen 1K

Het eerste team van de Tafeltennis Vereniging Diemen is er afgelopen zaterdag 20 april in geslaagd het kampioenschap te veroveren in de 5e klasse van de afdeling Noord-Holland.
Het team bestaande uit Onne Bouwer, Mauro Korse, Roberto Garcia Hoo en Andrew Lin wist ondanks de 6-4 nederlaag bij naaste concurrent Amsterdam op basis van het onderlinge resultaat de strijd te beslissen. Gefeliciteerd met dit dik verdiende kampioenschap!

diemen 1

De TTV Diemen is zeer verheugd met dit teamresultaat en bedankt de ouders voor hun support en enthousiasme. Op naar de top van de 4e klasse!

Het 2e Startersteam haalde het net niet maar de verwachting is dat het groeiend aantal talentvolle jeugdleden zowel in Diemen als op IJburg in de nabije toekomst nog meer kampioenen zal opleveren.